Previous Frame Next Frame
  • Israel

    Sărbătoarea Nașterii Domnului

    495 E Vezi mai mult Israel
  • Oferta speciala Maldive

    Sejur avion 10 zile

    1349e Vezi mai mult Oferta speciala Maldive
  • Grecia, simfonia zeilor

    Sejur 11 nopti, transport autocar

    987e Vezi mai mult Grecia, simfonia zeilor
  • Punta Cana, Republica Dominicana

    Sejur avion 9 zile

    1199e Vezi mai mult Punta Cana, Republica Dominicana

Contractul cu turistul

                                                                      
CONTRACT
de comercializare a pachetelor de servicii turistice din oferta
SC. MARTIN RESORTS SRL.
                       
            Partile contractante

Societatea Comerciala MARTIN RESORTS  SRL., cu sediul in MAMAIA, CORP TELEGONDOLA, cod unic de inregistrare 19275991, titulara a Licentei de turism turoperator nr 4505/23.08.07 , IF - I Nr 1801 / 12.03.2012 valabila pana la 12.03.2013, prin agentia situata in punctul de lucru din orasul Constanta, denumita in continuare Agentia
si
Turistul/Reprezentantul turistului……………………….., adresa: ………………….., str……………, nr………., et…., ………, Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: ………………. au convenit incheierea prezentului contract, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001.
                                               
            I. Dispozitii generale
1. Pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract a fost organizat de Societatea Comerciala MARTIN RESORTS  SRL.., cu sediul in MAMAIA, CORP TELEGONDOLA, cod unic de inregistrare 19275991, titulara a Licentei de turism turoperator nr 4505/23.08.07,  care garanteaza buna executare a acestuia.
2. Agentia comercializeaza pachete de servicii turistice in urmatoarele variante:
a) servicii turistice la cererea clientului, care se refera la programele organizate in mod special, ca urmare a solicitarilor turistilor, denumite in continuare servicii la cerere;
b) servicii turistice preorganizate de agentia de turism si puse la dispozitie clientului prin materiale de prezentare de tipul: cataloage, brosuri, pliante si alte oferte letrice, denumite in continuare servicii din oferta standard;
c) servicii turistice interne, comercializate pe baza de vouchere de servicii turistice interne sau bilete de odihna si/sau de tratament, denumite in continuare bilete de odihna si/sau de tratament. Aceste servicii reprezinta un caz particular al serviciilor turistice din oferta standard.
Prezentul contract detine prevederi comune celor trei variante de servicii turistice, precum si prevederi specifice fiecareia dintre ele.
Bonul de comanda, confirmarea de servicii, biletul de odihna si/sau de tratament, precum si oferta standard a agentiei de turism expusa in materialele de prezentare fac parte integranta din prezentul contract. Modelul bonului de comanda este prevazut in anexa la prezentul contract.
 
II. Aparitia raporturilor contractuale
1. In cazul serviciilor la cerere si al ofertei standard, acest contract se considera incheiat in momentul in care turistul a primit confirmarea scrisa a solicitarii sale.
2. In cazul biletelor de odihna si/sau de tratament, contractul se considera incheiat o data cu plata integrala a pretului pachetului de servicii turistice sau a avansului convenit.
 
III. Obiectul contractului
1. Obiectul contractului il constituie vanzarea de catre Agentie a uneia dintre variantele de servicii turistice prevazute la cap. I, in schimbul platii pretului.
2. Caracteristicile serviciilor turistice la care se obliga Agentia se afla descrise in materialele de prezentare (cataloage, brosuri, pliante, oferte letrice), in cazul ofertei standard si a biletelor de odihna si/sau de tratament, sau in confirmarea de servicii, in cazul serviciilor la cerere.
3. Orice alte servicii turistice neinscrise in materialele de prezentare sau in confirmarea de servicii nu fac obiectul prezentului contract si nu atrag raspunderea Agentiei.
 
IV. Pretul
1. Preţul contractului este …………….. RON/EURO şi cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agenţiei şi T.V.A. Avansul este de ………. RON/EURO iar plata finală se va face până la data de ……………........
2. Pretul este publicat in cadrul ofertei standard a Agentiei pentru serviciile din oferta standard si pentru biletele de odihna si/sau de tratament sau este inscris in confirmarea de servicii, in cazul serviciilor la cerere.
3. Pretul contractului poate fi modificat, in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor:
a) costurilor de transport, inclusiv costul carburantului;
b) redeventelor si taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi si ale taxelor de turist;
c) cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.
4. Preturile stabilite in contract nu pot fi majorate, in nici un caz, in cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecarii.
5. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul fara nici o obligatie fata de Agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa imediat turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta, inclusiv comisionul.
 
V. Modalitati de plata
Modalitatile de plata a pretului contractului sunt:
1.1 Avansul se plateste dupa cum urmeaza:
a) in cazul serviciilor externe si interne la cerere si a celor din oferta standard, reprezinta 50 % din pretul contractului, astfel cum este prevazut in bonul de comanda;
b) in cazul biletelor de odihna si/sau de tratament, reprezinta minimum 30% din pretul contractului.
c) plata integrala a serviciilor pentru Paste, Craciun si Revelion se va face cu cel putin 30 de zile inainte de inceperea sejurului.
1.2 Avansul este retinut de Agentie cu titlu de penalitati, in situatia in care turistul renunta la contract din vina sa.
1.3 In cazul in care continutul confirmarii de servicii difera de la cel al bonului de comanda, Agentia va restitui imediat contravaloarea avansului incasat.
2. Plata finala a pachetului de servicii se face conform esalonarii prevazute in bonul de comanda, in cazul serviciilor la cerere si al serviciilor din oferta standard.
3. Plata serviciilor externe aferente contractului, se poate face intr-o singura moneda, in valuta specificata in contract sau in Lei, la cursul BNR + 2% gradul de risc valutar.
4. Contravaloarea serviciilor turistice interne se poate achita si cu tichete de vacanta. Plata serviciilor se face respectand prevederile OUG nr 8/2009, a normelor metodologice si anexelor acesteia. In cazul in care turistul renunta la pachetul de servicii turistice achizitionat cu tichete de vacanta, agentia ii poate oferi acestuia un pachet de servicii la o valoare initiala minus penalizarile aferente sau mai mare celui achizitionat initial, cu plata diferentei de pret. Conform OUG nr 8/2009, in cazul renuntarii definitive la pachetul de servicii turistice de catre turist, agentia de turism nu poate restitui turistului tichetele de vacanta sau contravaloarea acestora in bani.
5. Pachetul de servicii turistice care poate fi achizitionat pe baza tichetelor de vacanta poate cuprinde servicii de cazare (minim si obligatoriu), alimentatie publica, transport, tratament balnear, agrement, toate cu locul de desfasurare pe teritoriul Romaniei.
 
VI. Drepturile si obligatiile Agentiei
1. In cazul in care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze turistul cu cel putin 15 zile inainte de data plecarii.
2. In cazul in care, dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importanta din serviciile turistice prevazute in contract nu este realizata sau agentia de turism organizatoare constata ca nu le va putea realiza, Agentia este obligata:
a) sa ofere turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice, fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;
b) sa restituie turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele efectiv prestate in timpul calatoriei turistice;
3. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, inclusiv in situatia in care aceste obligatii trebuiau indeplinite de catre o alta agentie de turism sau de catre alti prestatori de servicii, cu exceptia urmatoarelor cazuri:
a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului;
b) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora.
In situatia in care neexecutarea obligatiilor contractuale se datoreaza agentiei de turism organizatoare, Agentia are dreptul sa cheme in garantie agentia de turism organizatoare pentru plata despagubirilor datorate turistului.
4. Agentia are obligatia sa furnizeze in scris turistului, in termen de 2 zile inainte de data plecarii, urmatoarele informatii:
a) orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul ce urmeaza sa fie ocupat de turist in fiecare dintre mijloacele de transport incluse in contract;
b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, in lipsa acesteia, cele ale autoritatilor locale care pot ajuta turistul in caz de nevoie; in cazul in care aceste reprezentante sau autoritati locale nu exista, turistul trebuie sa dispuna de un numar de apel de urgenta sau de orice alta informatie care sa ii permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului;
c) pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.
 
VII. Drepturile si obligatiile turistului
1. In cazul in care turistul nu poate sa participe la calatoria turistica, acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile prevazute in pachetul de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia. In acest caz, agentia reziliaza contractul cu turistul care cesioneaza si incheie un alt contract cu noul turist. Pentru calatoriile individuale, in cazul in care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferarii locului de zbor. Turistul care cedeaza pachetul sau de servicii, precum si cesionarul sunt responsabili in mod solidar la plata pretului calatoriei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari.
2. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, avand dreptul la rambursarea de catre Agentie a sumelor platite.
3. Serviciile turistice achitate total sau partial cu tichete de vacanta pot fi cesionate doar cu penalizare 100%.
4.1 Turistul este obligat sa comunice Agentiei, in termen de 5 zile calendaristice de la primirea instiintarii prevazute la cap. VI pct. 1, hotararea sa de a opta pentru:
a) rezilierea contractului fara plata penalitatilor sau
b) acceptarea noilor conditii ale contractului.
In cazul in care turistul decide sa participe la calatoria asupra careia s-au operat modificari in conditiile cap IV pct 1 se considera ca toate modificarile au fost acceptate si turistul nu poate solicita despagubiri ulterioare datorate modificarilor de acest tip.
4.2. In cazul in care turistul reziliaza contractul sau Agentia anuleaza calatoria turistica inaintea datei de plecare, turistul are dreptul:
a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;
b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;
c) sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea contractului;
d) in cazul in care pachetul de servicii turistice a fost achitat cu tichete de vacanta si turistul nu accepta conditiile pct. a) de la art. 4.1, agentia nu va mai putea restitui nici o suma de bani si nici tichetele de vacanta, conform prevederilor OUG nr 8/2009.
5. In toate cazurile mentionate turistul are dreptul sa solicite Agentiei si o despagubire pentru neindeplinirea prevederilor contractului initial, cu exceptia cazurilor in care:
a) anularea s-a facut datorita nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in contract, iar Agentia a informat turistul in scris, in termenul mentionat in contract, termen care nu poate fi mai mic de 15 zile calendaristice premergatoare datei plecarii;
b) anularea s-a datorat unui caz de forta majora (circumstante imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse, in aceasta nefiind incluse suprarezervarile);
c) anularea s-a facut din vina turistului.
6. Turistul are dreptul sa rezilieze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea ii este imputabila, este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia, cu exceptia cazurilor de forta majora definite conform legii.
Daca turistul, dupa achitarea si confirmarea serviciilor, solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv, si incheierea unui nou contract.
7. In cazul in care turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai intoarca in Romania si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.
8. In cazul biletelor de odihna si/sau de tratament, turistul are obligatia de a respecta programul de acordare a serviciilor in Romania, respectiv: in statiunile de pe litoral cazarea se face la ora 18,00 a zilei de intrare si se termina la ora 12,00 a zilei urmatoare celei inscrise pe biletul de odihna si/sau de tratament; in statiunile din tara, altele decat cele de pe litoral, cazarea se face incepand cu ora 12,00 a zilei de intrare si se termina cel tarziu la ora 12,00 a zilei urmatoare celei inscrise pe bilet.
9. Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.
10. Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament) in vederea acordarii serviciilor turistice, sa pastreze integritatea bunurilor din unitatile de cazare, alimentatie publica, mijloace de transport, in caz contrar urmand sa suporte contravaloarea pagubelor produse.
11. Turistul caruia nu i se permite trecerea  unei frontiere de stat de autoritatile statului respectiv, nu are dreptul la despagubiri materiale sau morale din partea Agentiei.
 
VIII. Asigurari
Turistul este asigurat pentru riscul de insolvabilitate si/sau de faliment al Agentiei la Societatea de Asigurare RAI, cu sediul in localitatea Bucuresti, StradaTepes Voda nr.51, sector 2 , prin polita de asigurare nr. 628054.
Conditiile in care turistul va fi despagubit de catre societatea de asigurare sunt:
1. In cazul in care Agentia nu efectueaza repatrierea turistului, acesta are obligatia de a anunta imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. In aceasta situatie societatea de asigurare nu are obligatia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a o rambursa dupa intoarcerea turistului in Romania, in conditiile politei de asigurare incheiate intre Agentie si societatea de asigurare.
2. In cazul in care turistul solicita de la Agentie contravaloarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie sa trimita documentele justificative catre Agentie prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Turistul are obligatia sa pastreze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita Agentiei rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data incheierii derularii pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.
3. Turistul are obligatia de a notifica societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, in legatura cu solicitarea adresata Agentiei privind rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, in termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmarii de primire prevazute la cap. X pct. 2.
4. In cazul in care, in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmarii de primire a documentelor justificative de catre Agentie, turistul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.
5. In termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligatia de a transmite societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, cererea de despagubire insotita de documentele justificative.
6. Documentele justificative constau in:
a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;
b) confirmarile de primire precizate la pct. 2, 3 si 5 din prezentul capitol;
c) fotocopiile de pe documentele de plata a avansului (chitante, ordine de plata etc.), in cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;
d) fotocopiile de pe documentele de transport si cazare, in cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere.
Societatea de asigurare are dreptul sa solicite turistului si alte documente justificative.
7. Despagubirea nu poate depasi suma achitata de turist in contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, precum si sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor cap. IX pct. 2.
8. Din despagubire se scade fransiza mentionata pe polita de asigurare.
9. Despagubirea va fi platita in termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de catre societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.
10. In cazul in care dupa plata despagubirii Agentia plateste debitul catre turist, acesta are obligatia de a restitui asiguratorului despagubirea primita, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data primirii de la Agentie a sumelor reprezentand debitul.
11. Facultativ, turistul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidente, de boala sau deces, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinatie ori a unei asigurari storno.
 
IX. Renuntari, penalizari, despagubiri
1. In cazul in care turistul renunta din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza:
1.1. In cazul serviciilor turistice externe, penalizarile sunt de:
a) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face  incepand cu data confirmarii serviciilor, pana la 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;
b)  80 % din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 16-30 de zile inainte de data plecarii;
c) 100 % din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 16 zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.
1.2. In cazul serviciilor turistice interne, penalizarile sunt de:
a) contravaloarea comisionului Agentiei cu T.V.A. aferenta  daca cererea de restituire se depune in orice moment dupa achitarea avansului si pana cel tarziu cu 15 zile inainte de inceperea sejurului;
b) 30% daca cererea de restituire se depune in intervalul 15 – 8 zile inainte de inceperea sejurului;
c) 100% din pret ori din valoarea incasata pana la acea data de Agentie  daca cererea de restituire se depune intr-un interval mai mic de 8 zile inainte de data inceperii sejurului sau daca turistul nu se prezinta in statiune la data inscrisa in bilet;
d) pentru biletele de odihna si/sau de tratament cumparate prin organizatii sindicale, Agentia va face restituiri numai in baza cererilor de renuntare contrasemnate si stampilate de reprezentantul organizatiei sindicale;
e) in cazul in care plata a fost facuta cu sau si cu tichete de vacanta, penalizarea de la aliniatul b) si c) se va deduce in primul rand din valoarea tichetelor de vacanta. Daca penalizarea este mai mare decat valoarea tichetelor, diferenta care depaseste valoarea tichetelor se va retine din valoarea achitata in lei. In cazul in care valoarea tichetelor de vacanta este mai mare decat valoarea penalizarii, diferenta nu se restituie nici in tichete si nici in numerar in cazul in care turistul nu doreste un alt serviciu turistic.
Daca exista dorinta achizitionarii pentru perioada ulterioara a unui alt serviciu turistic , atunci diferenta dintre valoarea tichetelor si valoarea penalizarii se va utiliza pentru acest nou serviciu. Termenul in care turistul poate solicita noul pachet de servicii turistice este de maxim doua luni de la renuntarea la serviciile turistice initiale. In cazul in care turistul nu isi exprima optiunea in aceasta perioada, agentia de turism nu ii mai poate oferi acestuia nici un pachet de servicii turistice ulterior.
f) 100% din pretul pachetului de servicii turistice, in cazul in care turistul a achizitionat pachetul in cadrul programelor si ofertelor speciale de genul “Inscrieri timpurii” , “Litoralul pentru toti”, “O saptamana la munte”, etc.
g) In cazul pachetelor de servicii turistice de sarbatori nationale (Paste, Craciun si Revelion) penalizatile sunt:
- 50% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de inceperea sejurului;
- 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai putin de 30 de zile calendaristice inainte de inceperea sejurului.
2. In cazul in care turistul care a contractat un pachet de servicii turistice cu agentia si a achitat un avans nu se prezinta in termenul specificat in bonul de comanda/ contract sau in termenul comunicat in scris pentru a achita ratele aferente sau restul de plata, contractul se considera reziliat, iar agentia are dreptul de a anula rezervarile efectuate in beneficiul turistului, cu retinerea integrala a sumelor platite de catre turist pana la acea data.
3. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.
4. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera.
5. Turistul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice, cu numar de inregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. In caz contrar cererea de renuntare nu este luata in considerare.
6. Agentia va acorda despagubiri in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract, despagubiri ce nu pot depasi de doua ori pretul pachetului de servicii turistice prevazut in contract. Agentia este raspunzatoare pana la acoperirea integrala a prejudiciului in cazul in care este responsabila de ranirea sau decesul turistului ca urmare a actiunilor ori a neglijentei sale.
 
X. Reclamatii
1. In cazul in care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atat Agentiei, cat si prestatorului de servicii (conducerii hotelului, restaurantului).
2. Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca in termen de 5 zile calendaristice sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin in conditiile prezentului contract.
3. Turistul ia act si accepta interdictia de a face publicitate negativa agentiei si serviciilor prestate de aceasta, fara ca procedura de inregistrare si solutionare a reclamatiilor prevazuta in capitolul X sa fi fost inceplinita. Nerespectarea acestei prevederi da dreptul Agentiei sa solicite instantei despagubiri corespunzatoare prejudiciului suferit.
4. Prezentul contract a fost incheiat in doua exemplare, cate unul pentru fiecare parte.
 
XI. Litigii
Solutionarea litigiilor decurgand din prezentul inscris se va face pe cale amiabila, in termen de 15 zile de la aparitia conflictului. Daca solutionarea litigiului pe cale amiabila nu este posibila, solutionarea acestuia este de competenta Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe langa Camera de Comerţ si Industrie a României, care va soluţiona litigiul potrivit regulamentului sau, dreptul material aplicabil fiind dreptul roman.
Mesaj Corina Martin

Mesaj Corina Martin

    Draga Calatorule ,
 
Bine ai venit in magazinul de vacante MISTRAL TOURS !
 
Intr-o lume nebuna-nebuna ..intr-un ritm zilnic infernal, in rutina obisnuita de viata -  ti-ai dori o vacanta, sau macar un weekend, undeva, departe de lumea dezlantuita ...
Ai ajuns in cel mai potrivit loc : la magazinul cu vacante si calatorii de la Mistral !
 
Cand am infiintat  agentia Mistral Tours, m-am gandit sa impart cu voi, turistii nostri, cele mai frumoase experiente de vacanta  - sa descoperim impreuna destinatii si locatii noi, insule tropicale, munti inzapeziti, croaziere de vis, mirajul parcurilor Disneyland, verdele de Moieciu sau Pastele in Bucovina, frenezia verii la Mamaia sau frumusetea desertului in Dubai .. Sa o vedem impreuna pe Celine Dion la Las Vegas,  sa descoperim misterele Parisului, sa ne lasam fermecati de mirajul unic al Deltei Dunarii si sa descoperim istoria Cetatii Rasnov, sa ascultam impreuna un bouzoukia in Santorini, apoi sa trecem impreuna Bosforul, la Istanbul ...
 
O calatorie e o lectie de viata . Dar pentru ca vacanta ta sa devina cu adevarat un vis implinit, ai nevoie de cele mai bune recomandari, de siguranta rezervarilor, de asistenta si de protectia drepturilor tale .
 
Din 1998, la Mistral Tours, alegem sa oferim cele mai sigure servicii si vacante, ne protejam turistii, ii asistam pe durata calatoriei lor  si ii insotim, virtual, in vacanta !
 
In ceea ce ma priveste, am o experienta de 23 de ani exclusiv in turism, activez in prima linie in organizatiile de turism din Romania si sunt mandra ca, prin serviciile agentiei mele, slujesc cu profesionalism turismul romanesc.
In Romania, grupul nostru de companii include si Hotelul Mistral Resort Moieciu - pentru ca am ales sa credem si sa investim in turismul romanesc, in destinatiile romanesti.
 
De aceea, asa cum stii ca recomand de 4 ani in mediul public, te indemn si acum sa-ti alegi un agent personal de turism - al familiei, sau al firmei, sau al grupului tau de amici si prieteni.
 
Incearca serviciile Mistral Tours . Noi suntem avocatul vacantei tale !
 
Corina Martin