CONTRACT cu CLIENTUL
pentru comercializarea pachetelor de servicii turistice Nr. .......... din ...................
PARTILE CONTRACTANTE
Societatea MISTRAL TOURS & EVENTS SRL, cu sediul în Constanta,Mamaia, Statie pornire Telegondola, jud.Constanta, număr de înregistrare la registrul comerțului J13/3362/ 2018, cod de înregistrare fiscală RO40192541, cont bancar RO78 BTRL RONC RT04 7635 4001, deschis la BANCA TRANSILVANIA, titulară a Licenței de turism nr.
410/27.12.2018,polita de asigurare emisa de German Romanian Assurance SA cu seria IF-I nr 3040/15.11.2019, pentru Agenția MISTRAL TOURS & EVENTS , reprezentată prin Adrian Dumitru Martin, în calitate de administrator, denumită în continuare MISTRAL sau Agenția si
Calatorul/reprezentantul calatorului, domnul/doamna, ............................,adresa ................................., Romania, au convenit la incheierea prezentului contract.
1.1. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenție a pachetului de servicii turistice înscris în voucher, bilet de odihnă, tratament, bilet de excursie,bonuri de comanda , alt înscris anexat prezentului contract și eliberarea documentelor de plată și călătorie.
Se considera acceptare a conditiilor contractuale de servicii de calatorie, in cazul celor achizitionate la distanta prin telefon sau mijloace electronice:
2.3 În cazul în care prezentul contract este pus integral la dispoziția turistului sub formă de catalog, pliant, alte înscrisuri, site-ul Agenției sau alte mijloace de comunicare electronică (email, fax etc.), obligația de informare a turistului este considerată îndeplinită prin înscrierea acestei informații în oricare dintre documentele de călătorie sau documentele fiscale furnizate de Agenție, nefiind necesară încheierea în formă scrisă a contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice, respectiv dacă prezentul contract prezentat turistului în modalitățile prevăzute mai sus conține clauzele prevăzute la art. 12 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, republicată.
2.4. Contractul încetează de drept odată cu finalizarea prestării efective a pachetului de servicii turistice înscris în documentele de călătorie.
Depasirea termenului de plata determina aplicarea unei penalitati de 0,3% pentru fiecare zi de intarziere ,procent aplicat la suma scadenta si neachitata ,daca Organizatorul nu opteaza pentru rezilierea contractului.
inainte de data inceprii calatoriei .
In cazul in care calatorul nu comunica Agentiei optiunea sa in termenul prevazut mai sus din prezentul punct, se considera ca toate modificarile au fost acceptate de catre calator, conform noilor conditii si calatorul nu poate
solicita despagubiri ulterioare datorate modificarilor de acest tip.
produse ca urmare a nerespectarii de catre calator a prevederilor privind locurile de intalnire si orarele vor fi suportate de catre acesta.
6.1.2 Conditiile de anulare/penalizare indicate la art. 6.1.1. sunt standard si se aplica in toate cazurile, cu exceptia celor in care programul valorificat / confirmat are propriile reguli de anulare/penalizare (vezi conditiile ofertei sau ale programului turistic – exemple: programe de Revelion, turism individual, turism intern, croaziere, destinatii exotice, sistemele germane de rezervari Dertour si TUI etc). Pe lânga penalitatile indicate mai sus, calatorul va suporta si eventualele taxe (ex: taxa pentru obtinerea vizelor), daca acestea nu sunt incluse in valoarea contractului.
6.1. din prezentul contract.
In situatia in care calatorul isi manifesta dorinta de a achizitiona un alt serviciu turistic, pentru o perioada ulterioara, atunci diferenta dintre valoarea voucherelor si valoarea penalizarii se va utiliza pentru acest nou serviciu. Termenul in care calatorul poate solicita noul pachet de servicii de calatorie este de maxim 2 luni de la data rezilierii contractului/renuntarea la serviciile de calatorie initiale. In cazul in care calatorul nu isi exprima optiunea in aceasta perioada, Agentia nu ii mai poate oferi acestuia niciun pachet de servicii de calatorie ulterior.
6.5 Organizatorul/Intermediarul este exonerat de orice raspundere in cazul in care dupa inceperea calatoriei, serviciul de graniceri/politia de frontiera sau alta autoritate competenta refuza sa acorde calatorului dreptul de iesire/tranzit/intrare pe teritoriul unui stat, necesar pentru efectuarea serviciilor de calatorie. Calatorului i se va retine in aceasta situatie contravaloarea totala a pachetului de servicii de calatorie.
6.10. Toate sumele mentionate la pct. 6.1, 6.3, 6.4, 6.5 si 6.6 se vor retine de catre Agentie din avansul sau pretul total al pachetului de servicii de calatorie achitat de calator, fara a fi necesara interventia instantelor de judecata.
Datele de contact ale Organizatorului pentru asistenta : MISTRAL TOURS& EVENTS SRL – “Agentia de tursim Mistral Tours” Telefon: 0728 281 679 E-mail: office@mistraltours.ro
Daca Organizatorul, in conformitate cu primul paragraf litera (a) sau (b) din prezentul alineat, nu remediaza neconformitatea, calatorul are dreptul de a beneficia de o reducere corespunzatoare a pretului pentru orice perioada in care a existat o neconformitate, cu exceptia cazului in care Organizatorul dovedeste ca neconformitatea este imputabila calatorului.
Documentele justificative constau, in principal, in:
8.2.1. de mai sus.
Agentia recomanda incheierea unei asigurari storno pentru acoperirea eventualelor penalitati de anulare. Calatorul se poate informa in agentii despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putand fi incheiata in agentia de turism de unde acesta a achizitionat pachetul de servicii de calatorie, daca Agentia ofera acest tip de serviciu.
Ministerul Turismului, Adresa: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti,Poarta C, Telefon: 004 021 303 78 37,
Fax: 004 021 303 78 93, Web: ………………………E-mail: ………………………………..
Agentia,
SC MISTRAL TOURS & EVENTS SRL
Reprezentant legal ...............
Turistul ...................